Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website Rozbor: Domácí série výher skončila. Rangers na hraně vyřazení

Rozbor: Domácí série výher skončila. Rangers na hraně vyřazení

Zápas byl opatrný a prim hráli oba gólmani. Shesterkinovi pomáhaly tyčky jeho branky, Vasilevskému neschopnost Rangers zakončit do odkryté brány. Zápas rozhodly góly, které měly jedno společné - nahození na branku přes chumel hráčů. Tampa dala takové dva, Rangers jeden. Pokud už se Rangers rozhodli střílet a nejen kombinovat až do brankoviště, před gólmanem nikdo neclonil. A když za stavu 1-0 odmítl Ryan Strome navýšit vedení do prázdné branky, přihrávku totiž podjel, přišlo na konci druhé třetiny srovnání a necelé dvě minuty před koncem šťastný odraz puku od Paláta mimo dosah Shesterkina. Tři prohry v řadě znamenají, že Rangers budou v sobotu na Floridě bojovat o další sedmý zápas.
Zápasové statistiky
Co se píše ve fóru

ÚTOČNÍ OBRÁNCI - Obránci Rangers vstřelili v této sezóně 10 gólů, což je druhé místo v NHL za Coloradem (14 gólů). Celkově si newyorští obránci připsali v play off 44 bodů, což je také druhé místo za Avalanche.

PERFEKTNÍ OSLABENÍ - New York ubránil obě oslabení, což je druhý zápas v řadě, kdy se mu podařilo Tampu Bay v přesilovce vymazat. Rangers byli v 11 z 18 zápasů play-off v oslabeních bezchybní.

HITOVÁNÍ - Rangers přetlačili Lightning 31-27 na hity, což je třetí zápas v řadě, ve kterém Blueshirts zaznamenali 30 a více hitů.

ECF, Gm5: Ryan Lindgren pinches in and rips a wrist shot from along the boards that sneaks in short side to put the Rangers up 1-0 in the 2nd
Ryan Lindgren vstřelil jediný gól Blueshirts, svůj druhý v play-off a první od pátého zápasu proti Pittsburghu v prvním kole. Lindgren si v 16 zápasech play off připsal dva góly a tři asistence, což znamená pět bodů. Lindgren strávil na ledě 26:53 minut, což je po Adamu Foxovi (27:33) druhý nejlepší čas v týmu Rangers. Se třemi střelami se Lindgren vyrovnal Artemi Panarinovi a Jacobu Troubovi, kteří byli v dnešním utkání nejčastěji střílejícími hráči New Yorku.

Kevin Rooney se v kruhu pro vhazování prosadil 6:8 (75,0 %), což je jeho týmové maximum a nejvyšší procento vhazování v tomto play-off.

Zdroj: https://www.nhl.com/rangers/news/blueshirt-breakdown-nyr-1-vs-tbl-3---game-5/c-334562766

Diskuze z fóra

Jedná se experimentální výpis diskuze z fóra. Pro kompletní zobrazení příspěvků s přílohami apod. si zobrazte téma přímo na fóru.

Zobrazit ve fóru
Lancer
Vracíme se domů, k neuvěřitelnému publiku do Madison Square Garden. Z Tampy si nevezeme žádné vítězství, stav série je vyrovnaný 2-2, tak teď musíme zabrat, předvést svůj hokej a přerušit vítěznou šňůru soupeře.

Základní fakta:
Historická bilance: 57-46-7-9 (výhry – porážky – remízy – porážky v prodloužení)
Bilance za 5 let: 9-8-1 (výhry – porážky – porážky v prodloužení)
Zápasy v aktuální sezóně: 4:3 nájezdy (venku), 4:0 (MSG), 2:1 (venku)
Aktuální série play off: 6:2 (MSG), 3:2 (MSG), 2:3 (venku), 1:4 (venku)

Základní část:
smajlík z fóra 82 z, 51-23-8, 110 b., 287:233 (+54)
smajlík z fóra 82 z, 52-24-6, 110 b., 254:207 (+47)

Nikita Kucherov, Steven Stamkos a hlavně Ondřej Palát, který dal 4. gól do prázdné a přihrál na oba góly svých slavnějších spoluhráčů. To jsou hlavní aktéři (viníci) naší druhé porážky v této sérii. Tampa hrála lepší hokej, měli převahu a k ničemu nás v podstatě nepustili. Tampa nastřelila několikrát tyčku, mě přijde, že my jsme sice hrozili, ale tak nějak bezzubě. Měli jsme spoustu vyloučených, ale tentokrát jsme všechna oslabení ubránili. Naopak, při přesilovce v závěru zápasu snižoval Artemi Panarin na 1:3. A to bylo vše.

Skončili bodové série, které drželi Adam Fox a Mika Zibanejad. Fox nebodoval, zato byl na ledě u 3 ze 4 inkasovaných gólů a skončil s bilancí -3. Mika Zibanejad se snažil, vystřelil 5x, ale nic. 4 střely si připsali Alexis Lafreniere a Tyler Motte… u obou je to spíše výjimka. Jacob Trouba vystřelil dokonce 7x, rozdal 2 hity a zablokoval 1 střelu. A tentokráte nebyl vyloučen. Tentokráte to byli Chris Kreider a Ryan Reaves, oba dostali dva menší tresty a Frank Vatrano byl vyloučen jednou, ale na 5 minut za bitku s Brandonem Hagelem. Filip Chytil se bohužel zranil ve 34. minutě utkání po srážce s Victorem Hedmanem a na led se již nevrátil, tak snad bude v pořádku. Igor Shesterkin měl v posledním zápase nejhorší úspěšnost (90 %) od 4. zápasu s Pittsburghem, kdy byl podruhé vyhnán z branky. V MSG to bude lepší, skvělé publikum, výhoda domácího prostředí, to vše nám pomůže získat další vítězství.

Doma máme parádní šňůru osmi vítězství v řadě. Pokud chceme vyhrát sérii proti Tampě, musíme ji udržet. Jen připomenu, že to samozřejmě byl také cíl Caroliny a my jsme jim tu jejich šňůru ukončili. Ovšem dnes je to jiná situace, jsme to my, a proto dnes vyhrajeme. Máme skvělého trenéra a ten „něco“ vymyslí.
smajlík z fóra
Lancer
Zranění:
Strome, (dolní část těla) ,day to day , v pátem zápase pravděpodobně nastoupí.
Chytil , ( horní část těla) , měl by být rovněž připraven hrát.
Blais , bruslil v běžném dresu namísto v nekontaktním , Gallant nepředpokládá, že by ho nasadil do hry.
Snad Filip Chytil nebude herně omezen... jeho dravost byla hnací silou minimálně proti Carolině..
J.K.Kožíšek
Jako už by se mohl probrat Panarin a jeden zápas v play off dominovat a rozhodnout několika body, jako rozhodl řadu zápasů v základní části.
Lancer
Jako už by se mohl probrat Panarin a jeden zápas v play off dominovat a rozhodnout několika body, jako rozhodl řadu zápasů v základní části. To mi tak trochu chybí... body sbírá, ALE 16 bodů v 18 zápasech je na chlapíka s průměrem někde mezi 1.2 - 1.3 tak nějak málo. Rozhodl sérii s Pens a pokud rozhodne i tuto sérii, není probléme ... jen abychom dostali šanci hrát o postup. To zní trohu pesimisticky, ale prostě Panarinova řada mi chybí nejvíc.. Kdyby nebyli tak vidět mladí, tak jsme dávno v troubě
J.K.Kožíšek
Jako dal vítězný gól proti Pens, ale zase jinak na ledě nijak dominantní nebyl. Velkou část základní části hrál v lepší formě.

Nicméně třeba po posledních dvou zápasech jsou taky adepty na probuzení Ziba a Kreider. Při hře 5 na 5 už dlouho nevyprodukovali nic.

Včera se mi asi nejvíc líbila řada Lafreniére-Zibanejad-Panarin, která spolu měla několik povedených střídání ve druhé třetině. Pak se do té první řady místo Lafa vrátil na třetí třetinu Vatrano a už to nebylo takové.
J.K.Kožíšek
Kdyby nebyli tak vidět mladí, tak jsme dávno v troubě Jako je to paradox, když jsme tu před play off skoro všichni řešili, zda ti mladí vůbec můžou hrát na play off spolu a zda není bláznovství vůbec takovou řadu zkusit. zubatec

Nicméně právě proto, že členové naší Kid line vnáší do hry hodně dravosti a vypadají, že mají ještě hodně sil (což se dá pochopit, protože měli během sezony mnohem menší icetime než hráči z top6), tak si skoro říkám, zda by fakt nestálo za to zkusit je rozdělit a dát do každé z prvních tří řad jednoho. Třeba by to pomohlo okysličit ostatní útoky.

Zase ale jelikož se nám doma zatím v play off povětšinou hodně dařilo, tak má i logiku nechat sestavu pro pátý zápas být a až v případě neúspěchu sáhnout před šestým duelem k takovýmto větším experimentům.
Lancer
Kdyby nebyli tak vidět mladí, tak jsme dávno v troubě Jako je to paradox, když jsme tu před play off skoro všichni řešili, zda ti mladí vůbec můžou hrát na play off spolu a zda není bláznovství vůbec takovou řadu zkusit. zubatec

Nicméně právě proto, že členové naší Kid line vnáší do hry hodně dravosti a vypadají, že mají ještě hodně sil (což se dá pochopit, protože měli během sezony mnohem menší icetime než hráči z top6), tak si skoro říkám, zda by fakt nestálo za to zkusit je rozdělit a dát do každé z prvních tří řad jednoho. Třeba by to pomohlo okysličit ostatní útoky.

Zase ale jelikož se nám doma zatím v play off povětšinou hodně dařilo, tak má i logiku nechat sestavu pro pátý zápas být a až v případě neúspěchu sáhnout před šestým duelem k takovýmto větším experimentům.
Gallant také říkal, že to řešil, jestli je nechat pohromadě... ale zkusil to... poklona

Rozdělení v první polovině zápasu trenér vyzkoušel ve 3. zápase s Carolinou. Tenkrát jsme také mysleli, že k tomu sáhne až ve 4. zápase, když to už bude hop nebo trop. Filip Chytil hrál v 1. lajně s dvojicí Chris Kreider a Mika Zibanejad, ve 2. řadě byl na pravé straně Alexis Lafreniere a třetí řada hrála ve složení Frank Vatrano – Andrew Copp – Kaapo Kakko. Bylo to perfektní nakopnutí, zvýšení výkonu, střelby a celý tým ožil. Stačila ta půlka zápasu a skoro bych řekl, že to celou sérii otočilo...
Lancer
[tweet]https://twitter.com/NYRangers/status/1534328515147059208[/tweet]
JIM


Nicméně třeba po posledních dvou zápasech jsou taky adepty na probuzení Ziba a Kreider. Při hře 5 na 5 už dlouho nevyprodukovali nic.

Tak tohle je hlavně zásluha Cirelliho řady, která byla nasazována proti Zibově útoku a svou práci odvedla dobře.
Doma v Garden to bude díky pozdějšímu střídání jinak tak snad se první útok zase prosadí.
https://nypost.com/2022/06/08/rangers-mika-zibanejad-bottled-up-by-lightning/
Lancer


Nicméně třeba po posledních dvou zápasech jsou taky adepty na probuzení Ziba a Kreider. Při hře 5 na 5 už dlouho nevyprodukovali nic.

Tak tohle je hlavně zásluha Cirelliho řady, která byla nasazována proti Zibově útoku a svou práci odvedla dobře.
Doma v Garden to bude díky pozdějšímu střídání jinak tak snad se první útok zase prosadí.
https://nypost.com/2022/06/08/rangers-mika-zibanejad-bottled-up-by-lightning/
S tou jejich checking line je to pravda - viz jednotlivé shifty při zápasech v Tampě
http://www.shiftchart.com/game/2022-06-05-rangers-lightning">http://www.shiftchart.com/game/2022-06-05-rangers-lightning
http://www.shiftchart.com/game/2022-06-07-rangers-lightning">http://www.shiftchart.com/game/2022-06-07-rangers-lightning

Co se týče hry 5 na 5 vs PP - zápasy zpětně:

Tampa
1:4 .. jediný gól Panarin PP
2:3 .. oba góly z PP, Ziba a Kreids
3:2 .. Miller, Kakko i Ziba při hře 5 na 5, Kreids 2 asistence
6:2 .. Kreids, Vatrano, 2x Chytil a Panarin 5 na 5 a poslední náš gól Ziba v PP

V Tampě nás uhlídali, dali jsme jim jen 3 góly a všechny z PP
Doma jsme dali 9 gólů a jen 1 z PP.

Takže Kreids i Ziba, stejně jako zbytek týmu, poslední dva zápasy při hře 5 na 5 úplně na prd. Před tím super hra. Tak uvidíme při odvetě doma.
Lancer
Ještě je zajímavý, kolik dostává Igor v posledních zápasech gólů... když to vezmu od 21. května: 1,1,1,3,2,2,2,3,3 ... chtělo by to něco udělat s obranou. Jasně že hrajeme se stále lepšími a motivovanějšími soupeři, ale i tak... nepříjemně se to zvyšuje. Chtělo by to udělat shutout.
TM21
Zranění:
Strome, (dolní část těla) ,day to day , v pátem zápase pravděpodobně nastoupí.
Chytil , ( horní část těla) , měl by být rovněž připraven hrát.
Blais , bruslil v běžném dresu namísto v nekontaktním , Gallant nepředpokládá, že by ho nasadil do hry.
Snad Filip Chytil nebude herně omezen... jeho dravost byla hnací silou minimálně proti Carolině..
salute král [tweet]https://twitter.com/SNYRangers/status/1534554301292584961[/tweet]
Lancer
[tweet]https://twitter.com/NYRangerFanclub/status/1534475402302849029[/tweet]
Lancer
smajlík z fóra [tweet]https://twitter.com/NYRangers/status/1534387192583307268[/tweet]
DarkHelm
Reaves nehraje
masly008
Tak jo. Vstanul jsem, zítra dovolená tak prosím o top hokej děkuji.
Rezen10
Klobouk dolů před gallantem že posadil reavese, je pravda že takovyho hráče chce v týmu každý, nabudi celý tým atd. Ale nehrál teď nic moc
DarkHelm
Tycka u nasi brany
masly008
Tak první jasné vyloučení Tampy máme odpuštěno.Nechápu za co jiného než bylo to podražení chcou vylučovat. angryfire
Rezen10
Ale jo pár náznaku šanci jsme měli, je to ale dneska opatrný z obou stran, ví o co se hraje

Jinak už i komentátor zmínil že Tampa tam měla pár zákroku hokejkou a že by se nemohli divit kdyby bylo pár presilovek už pisknutych...
Rezen10
Neeee sakra to musí být gól taková šance
J.K.Kožíšek
Za Igorem to zatím hezky zvoní. drunken
DarkHelm
Dalsi tycka
masly008
Jak nečekané že to rozhodčí hned pískl ikdyž byl puk volný před bránou. angryfire
Rezen10
Kromě těch tycek je ale je střele obrana moc nepouští. Teď krásný zavar pěkně šance chytila, panarina a trouby, vůbec nechápu jak se pak ale rozhodčí takhle upiskne když se puk válí před brankovistem....
JIM
Neuvěřitelná bitva, vítěz téhle série bude z největší pravděpodobností brát pohár, tady to není jako na západě, kde ten hokej hrajou jak na rybníku 😎
Rezen10
Pěkný nervy hlavně na začátku oslabení. Když se Teda konečně rozhodli že takový zákroky budou pískat tak čekám hodně presilovek pro nás konečně Very Happy
J.K.Kožíšek
Igor geniálně zařídil přesilovku. cheers

A podle toho, jak se hned hlásil a gestikuloval na rozhodčí, tak to byl z jeho strany úmysl.
DarkHelm
smajlík z fóra banán smajlík z fóra smajlík z fóra smajlík z fóra
J.K.Kožíšek
Wow, to jsem nečekal, že tam takhle spadne. Very Happy
DarkHelm
Tak tohle je vylouceni za vsechny prachy statu Florida. puke
masly008
Tohle jako hákování?
Okatěji je tlačit fakt nemůžou.
Rezen10
Igor neskutečně přehled jak zařídil přesilovku, respekt škoda že stala za prd.

Nečekaný gól ale nikdo si to nezaslouží víc, paráda!

Ale tohle je pěkný vtípek, hákování.... Já nevím jako od kdy se nesmí zvednout hokejka
DarkHelm
Tohle jako hákování?
Okatěji je tlačit fakt nemůžou.
hlavne, jak nejdriv ukazoval drzeni hole a pak to radsi zmenil, protoze to by neukecal
masly008
Opět jasné podražení a nic. angryfire
Rezen10
Tak už zebro kurva něco pískej...
masly008
Dobře clonili naši 3 hráči Igorovi angryfire
DarkHelm
Dobře clonili naši 3 hráči Igorovi angryfire ja bych nadaval na slaby vyhozeni po mantinelu. bud to mela bejt proste rana na icing nebo vyhozeni vzduchem pres stred hriste.
Petan
tak nás zas čeká dramatická 3. třetina scratch smajlík z fóra
Rezen10
Lindgren je terminátor, to není možný kolik toho schyta a ani nevynecha stridani
Petan
krurv.a dejte hoooo
masly008
Takže tohle nebylo držení že?Fakt ať jdou někam.
DarkHelm
hakovani se dneska piska jen za dotek hole angryfire
DarkHelm
coze
J.K.Kožíšek
Ach jo, v takovémhle zápase musíme tohle prostě dávat... Strome... Rolling Eyes
Petan
tvl, Strome, ty si fakt jelito, promáchnout nahrávku před odkrytou bránou, to se nedělá..................... coze
Rezen10
2. Lajna měla dvě tutovky ve třetí třetině, to musí být gól prostekdyz nám nedají přesilovku tak co víc chceme než prázdnou branu
Rezen10
Kurva to si nezasloužime
DarkHelm
to je rozdil v nasich a jejich strelach.... u nasich nikdo necloni a oni si pockaji az tam bude narvano
Petan
tvl neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ivas
Néeeee
Petan
jako bychom fakt vyhrát a postoupit nechtěli..... plac
Petan
jasně, my nejse schopný dát 1 gola v poslední třetině asnažíme se dát v poseldní minutě dát 2 bezbrankáře...to mi hlava nebere..... plac
DarkHelm
jasně, my nejse schopný dát 1 gola v poslední třetině asnažíme se dát v poseldní minutě dát 2 bezbrankáře...to mi hlava nebere..... plac a maji to vzdat jako divaci? co se tady bude psat potom?
Rezen10
Že se jim vždycky podaří tak těsně před koncem třetiny že se nestačím ani vzpamatovat a pomalu nestíháme odvolat gólmana...


To je rozdíl no oni střílí odevšad, my radši nahrajem do prazdne a pak netrefime
Rezen10
No nevím, vidím to tady min nadějně, vyhrát 2 zápasy proti rozjeté tampe, navíc když se rozhodčí rozhodli už nevylucovat do konce série
J.K.Kožíšek
No, to je hodně k nasrání. Nicméně nakonec se asi prostě projevila ta naše nezkušenost (a naopak zkušenost Tampy).

Ve třetí třetině jsme měli dvě velké šance, Tampa žádnou, přesto berou vítězství oni.

Série ztracená není, určitě máme šanci si za dva dny vybojovat sedmý zápas, ostatně zápasy, kdy nám šlo o všechno nám dosud šly nejvíc. Uvidíme, zda po těch dvou velkých sérií máme ještě sílu zkusit obrat, ale podle toho, jak se naši hráči ještě pustili do bitky po konci zápasu, tak to vypadá, že jo. Zvlášť Lafreniére se pěkně porval se Stamkosem. Very Happy

No a kdyby to nevyšlo, tak budeme nadávat hlavně na to, jak jsme ztratili třetí zápas. I to už byla nezkušenost. Nicméně můžeme se aspoň těšit z toho, že se minimálně mají hráči z tohoto play off co poučit. Před play off jsme tu psali o tom, že naši hráči mají dohromady zkušenost jen z asi 400 zápasů play off v kariéře. To je skoro přesně tolik, kolik už odehráli v tomto play off.
Petan
jasně, my nejse schopný dát 1 gola v poslední třetině asnažíme se dát v poseldní minutě dát 2 bezbrankáře...to mi hlava nebere..... plac a maji to vzdat jako divaci? co se tady bude psat potom? sám víš, že je to pravda...takovejch šancí a nic, před pár minutami Strome podělal mega šanci, totálně sme pohřbili skvělý vedení série 2:0...
ivas
Ještě není konec. Věřím že to zase dáme. Velmi snadno se může všechno otočit k nám.
DarkHelm
jasně, my nejse schopný dát 1 gola v poslední třetině asnažíme se dát v poseldní minutě dát 2 bezbrankáře...to mi hlava nebere..... plac a maji to vzdat jako divaci? co se tady bude psat potom? sám víš, že je to pravda...takovejch šancí a nic, před pár minutami Strome podělal mega šanci, totálně sme pohřbili skvělý vedení série 2:0... vim a presto je radsi uvidim hrat minutu bez golmana nez si tam nahravat a cekat na konec
JIM
Velká bitva se špatným koncem.
Závěr zápasu ve stylu nedáš, dostaneš, Tampa tohle prostě umí Rolling Eyes
Máme nůž na krku, ale série ještě nekončí, hlavy vzhůru a v sobotu nás čeká další bitva. Užívejme si po letech zmaru fantastickou sezónu, LGR.
PS: Kučerov je prase 🐷
DarkHelm
Velká bitva se špatným koncem.
Závěr zápasu ve stylu nedáš, dostaneš, Tampa tohle prostě umí Rolling Eyes
Máme nůž na krku, ale série ještě nekončí, hlavy vzhůru a v sobotu nás čeká další bitva. Užívejme si po letech zmaru fantastickou sezónu, LGR.
PS: Kučerov je prase 🐷
Holt se neresi fauly a nesportovni chovani po hvizdu. Tohle bylo ale tak evidentni, kdyz nikdo uz nehral a on pak napali puk. Meli ho serezat vic a doufam, ze si ho Trouba v sobotu najde.
Lancer
Ještě není konec. Věřím že to zase dáme. Velmi snadno se může všechno otočit k nám. Už jsme to 2x dokázali. Myslím, že kdybychom otočili i tuto sérii, byl by to naprostý unikát .. nejsem si jistý, jestli se to někdy v NHL stalo... nebo v jiném z top sportů, jako jsou MLB, NFL, MBA...
Lancer
jasně, my nejse schopný dát 1 gola v poslední třetině asnažíme se dát v poseldní minutě dát 2 bezbrankáře...to mi hlava nebere..... plac a maji to vzdat jako divaci? co se tady bude psat potom? sám víš, že je to pravda...takovejch šancí a nic, před pár minutami Strome podělal mega šanci, totálně sme pohřbili skvělý vedení série 2:0... Nejsem si jistý, co jsi tím myslel. scratch Jako že když jsme 2 minuty před koncem dostali na 1:2, že jsme to měli vzdát, nebo hrát dál 5 na 5 a doufat, že dokážeme ten gól dát? Odvolat brankáře bylo asi to jediné, co šlo udělat. Malá šance, ale někdy se to prostě podaří... za mě lepší, než neudělat nic a pokračovat v tom, co nefungovalo doteď... sorry, můj názor.
JIM
Igor geniálně zařídil přesilovku. cheers

A podle toho, jak se hned hlásil a gestikuloval na rozhodčí, tak to byl z jeho strany úmysl.
To byl perfektní Igorův přehled, dobře je vyškolil thumbright
J.K.Kožíšek
vim a presto je radsi uvidim hrat minutu bez golmana nez si tam nahravat a cekat na konec S tím naprosto souhlasím. I v tom nadcházejícím zápase čekám totální nasazení a využití všech zbytků sil.

Šance je teď malá, ještě menší než před startem série, ale staly se už více nečekané věci a hlavně pokud by to naši hráči ani naplno nezkusili, tak by to nebyli sportovci a neměli by v NHL (respektive obecně ve sportu) co dělat.
ivas
https://twitter.com/KnicksMemes/status/1535120413889527808?t=YlnU6czv5wcnhRgAmHTZig&s=09/
ivas
Jinak furt myslím na ten pokrik igor is better. Rozhodně lepší poslední zápasy není. Chtělo by to trochu pokory.
Lancer
https://twitter.com/KnicksMemes/status/1535120413889527808?t=YlnU6czv5wcnhRgAmHTZig&s=09/ Tak trochu neuvěřitelný...
ivas
https://twitter.com/EvanAxelbank/status/1535245457772912641?t=b6iVHfp3YORnm_BrBOVKuA&s=09
Ale skutečný. Chycen, zatčen, obviněn. Ještě napadl borce co ho chtěl chytit. Shit happens.
mess
vim a presto je radsi uvidim hrat minutu bez golmana nez si tam nahravat a cekat na konec S tím naprosto souhlasím. I v tom nadcházejícím zápase čekám totální nasazení a využití všech zbytků sil.

Šance je teď malá, ještě menší než před startem série, ale staly se už více nečekané věci a hlavně pokud by to naši hráči ani naplno nezkusili, tak by to nebyli sportovci a neměli by v NHL (respektive obecně ve sportu) co dělat.
I tenhle závěr jsou další zkušenosti, kdyby to odkluzali tak jim to nic nedá. Hraje se dokud je jakákoliv šance.
Petan


a maji to vzdat jako divaci? co se tady bude psat potom?
sám víš, že je to pravda...takovejch šancí a nic, před pár minutami Strome podělal mega šanci, totálně sme pohřbili skvělý vedení série 2:0...
Nejsem si jistý, co jsi tím myslel. scratch Jako že když jsme 2 minuty před koncem dostali na 1:2, že jsme to měli vzdát, nebo hrát dál 5 na 5 a doufat, že dokážeme ten gól dát? Odvolat brankáře bylo asi to jediné, co šlo udělat. Malá šance, ale někdy se to prostě podaří... za mě lepší, než neudělat nic a pokračovat v tom, co nefungovalo doteď... sorry, můj názor.
to byla jen frustrovaná reakce z vytočení, že Strome nedal jasný gol, díky kterýmu sme ten zápas mohli a měli vyhrát,... a pak sme se snažili o tohle, takže v pohodě zubatec smajlík z fóra
Platnost uložené stránky vyprší: 29. 3. 2024 11:32:37